Penjagaan Dalaman Wanita secara tradisional... pasti mengagumkan anda dan mengeratkan hubungan intim bersama suami tercinta.. cubalah.. hubungi saya, PENGEDAR Jamu Susuk Dara dgn segera 012-3011592.. org lain telah merasai keberkesananya... anda bila lagi...

Friday 15 February 2013

ANDA INGIN TAHU?

Saya terbaca article Dr. Hamid Arshat ini dan agk terkejut rupanya perubatan yg menggunakan herba dan prlu di insert utk mencuci dalaman dan membantu wanita mengandung disarankan oleh pakar sakit puan ini sndiri. Utk kawan2 yg baru mengenal
i JSD dan trbantut niat sbb tau kapsul rempah JPD kena insert 2 biji, bacela artikel ini. smoga ia menambah pengetahuan kita dan menaikkan semangat kita utk ter
us ikhtiar dan usaha mencantikkan dalaman kita yg menjadi salah satu anugerah yg wajib kita pelihara.

p/s : guna google translate utk lebih jelas dan paham..

How to unblock fallopian tubes

Herbal Tampons For centuries, Traditional Chinese Medicine has used herbal tampons as a way for women who have Pelvic Inflammatory Disease, tubal infections, or blocked fallopian tubes to clear their fallopian tubes without resorting to either surgery or drugs. Herbal tampons allow the natural properties of herbs to reach and unblock the fallopian tubes, as well as strengthen a women’s reproductive system, which can help her to become pregnant.

It is very simple to make an herbal tampon in a matter of a few minutes, and it doesn’t require any special tools. The herbal tampon is made from various herbs that are steeped in boiling water so as to activate the herbal ingredients. When the water color changes, let it cool completely and then strain the mix and drop a regular tampon in to the herb-infused water. Let the tampon soak several minutes so that is may absorb the healing botanicals, then insert the infused tampon. It is really quite easy.

Don’t worry about bacteria or fungus as the mixture I recommend is entirely safe and what I suggest to women at my clinic. The herbs are organic, tender on the body, and as mentioned, established on centuries of use. The “Fallopen Herbal Tampon Mix” is made from the following ingredients:

Calendula: for speeding the healing process of wounds on the skin, as well as reducing swelling and inflammation in the fallopian tubes’ vulnerable mucus membranes. It also eliminates viruses, fungus and bacteria.

Goldenseal: this herb increases the blood supply to the fallopian tubes, as well as the amount of oxygen and nutrients to the tubes. It also increases the immune system and helps relax the musculature in the fallopian tubes.

Garlic: for killing infections in the fallopian tubes, uterus and vagina, as well as destroying free radicals, strengthening the immune system and fighting infections. In addition, it can aid in the body in detoxing harmful substances, like heavy metals.

Red Clover - for purifying the blood, improving circulation and eliminating excess fluids. In addition, it can break up the proteins molecules that form scar tissue, and it can reduce inflammation.

Corydalis root is extremely useful at stimulating the flow of blood to the uterus and fallopian tubes in women. It can also help to detoxify the body, helping to rid the fallopian tubes and uterus of anything that may be causing trouble. Corydalis can reduce pain, which helps to relax the fallopian tubes and uterus in order to relieve painful spasms.

Astralgus Root: Astralgus root drains extra fluid from the fallopian tubes and assists the healing of wounds and tissue in the reproductive organs. It also contains an abundance of antioxidents and has antibacterial and antiviral properties. Ligusticum: reduces pelvic swelling, helps decrease cellular damage that occurs because of the aging process, and also helps guard against tumor formation.

Dong Quai: this herb eliminates cramps and muscle spasms and aids the immune system in waste removal from the fallopian tubes. People also use it to relax the muscles in the tubes and enrich lymph fluid flow to the tubes.

If you’re interested in herbal tampons, I would love to share more information with you about using special massage techniques along with an herbal tampon to increase its effect. You can also read more information on the use of herbal tampons, yoga tips that help release adhesions on the fallopian tubes, and also natural relief of infertility at......

TRANSLATE
Bagaimana untuk membuka sekatan tiub fallopio

Tampon Herba Berabad-abad lamanya, Perubatan Tradisional Cina telah menggunakan tampon herba sebagai satu cara untuk wanita yang mempunyai Penyakit Radang Pelvik, jangkitan tiub, atau disekat tiub fallopio untuk membersihkan tiub fallopio mereka tanpa pembedahan sama ada atau dadah. Tampon Herba membenarkan sifat-sifat semulajadi herba untuk mencapai dan melepaskan tiub fallopio, serta mengukuhkan sistem pembiakan wanita, yang boleh membantu beliau untuk hamil.

Ia adalah sangat mudah untuk membuat tampon herba dalam masa beberapa minit, dan ia tidak memerlukan apa-apa alat khas. Tampon herba dibuat daripada pelbagai herba yang kaya dengan air mendidih untuk mengaktifkan bahan-bahan herba. Apabila perubahan warna air, biarkan ia sejuk sepenuhnya dan kemudian ketegangan campuran dan menggugurkan tampon biasa ke dalam air herba-diselitkan. Mari tampon rendam beberapa minit supaya boleh menyerap tumbuhan penyembuhan, kemudian memasukkan tampon diselitkan. Ia adalah benar-benar agak mudah.

Jangan bimbang tentang bakteria atau kulat sebagai campuran yang saya cadangkan adalah sepenuhnya selamat dan apa yang saya cadangkan kepada wanita di klinik saya. Herba organik, tender pada badan, dan seperti yang dinyatakan, yang ditubuhkan pada abad penggunaan. "Fallopen tampon Campurkan Herba" dibuat dari bahan-bahan berikut:

Calendula: untuk mempercepatkan proses penyembuhan luka pada kulit, serta mengurangkan bengkak dan keradangan pada membran mukus terdedah tiub fallopio '. Ia juga menghapuskan virus, kulat dan bakteria.

Goldenseal: herba ini meningkatkan bekalan darah kepada tiub fallopio, serta jumlah oksigen dan nutrien ke tiub. Ia juga meningkatkan sistem imun dan membantu berehat otot di tiub fallopio.

Bawang putih: untuk membunuh jangkitan dalam tiub fallopio, uterus dan faraj, serta memusnahkan radikal bebas, memperkukuh sistem imun dan melawan jangkitan. Di samping itu, ia boleh membantu dalam badan dalam detoxing bahan-bahan berbahaya, seperti logam berat.

Red Clover - untuk membersihkan darah, meningkatkan peredaran dan menghapuskan cecair yang berlebihan. Di samping itu, ia boleh memecahkan molekul protein yang membentuk tisu parut, dan ia boleh mengurangkan keradangan.

Akar Corydalis adalah amat berguna merangsang aliran darah ke rahim dan tiub fallopio di kalangan wanita. Ia juga boleh membantu untuk mendetoksifikasi badan, membantu untuk membersihkan tiub fallopio dan uterus apa-apa yang boleh menyebabkan masalah. Corydalis boleh mengurangkan kesakitan, yang membantu untuk berehat tiub fallopio dan rahim untuk melegakan kekejangan yang menyakitkan.

Akar Astralgus: akar Astralgus longkang cecair tambahan daripada tiub fallopio dan membantu penyembuhan luka dan tisu dalam organ-organ pembiakan. Ia juga mengandungi banyak antioxidents dan mempunyai ciri-ciri antibakteria dan antivirus. Ligusticum: mengurangkan bengkak pelvis, membantu mengurangkan kerosakan sel yang berlaku kerana proses penuaan, dan juga membantu pengawal terhadap pembentukan tumor.

Dong Quai: herba ini menghapuskan kekejangan dan kekejangan otot dan membantu sistem imun dalam penyingkiran bahan buangan daripada tiub fallopio. Orang juga menggunakan ia untuk berehat otot di tiub dan memperkayakan aliran bendalir limfa ke tiub.

Jika anda berminat dalam tampon herba, saya suka untuk berkongsi maklumat lanjut dengan anda tentang menggunakan teknik urutan khas bersama-sama dengan tampon herba untuk meningkatkan kesannya. Anda juga boleh membaca maklumat lanjut mengenai penggunaan tampon herba, tips yoga yang membantu perekatan siaran pada tiub fallopio, dan juga pelepasan semula jadi ketidaksuburan di......

No comments:

Post a Comment